kolmapäev, 21. detsember 2016

Kokkuvõte 2016

Sattusin üle pikaaja arvuti taha ja maandusin ka kohe oma blogisse. Pole siin juba vääga kaua käinud,ega ka midagi kirjutanud..
Aga kuna mind tabas haigusehoog siis otsustasin et paneks oma sellele aastale punkti ja kuna pole siia veel kordagi kirjutanud, siis jagan seda ka siin.

See aasta on olnud täis palju emotsioone ja rõõme.Mulle väga meeldis see aasta, aga loodan et järgmine tuleb sellest siis veel parem!

Nimelt jaanuaris kolisime me siis oma pisikesse üürikasse, kus me tänaseni ka pesitseme. Väga hea ja mõnus tunne on ikka olla oma kodus, tulla siis kui tahad, olla kellega tahad. Sest see on meie esimene kodus kus siis oleme täitsa oma pead.
Jõudsime siis natuke olla kahekesi kui meid järsku sai kolm, sest suur tahtmine oli omale väike neljajalgne saada, kes ootaks meid alati kodus.Niisis Aprillis tuli meile väikene Riki. Käisime tal Tartus järgi õhtul peale tööd ja oh seda rõõmu kui me ta koju saime, nii vahva väike tegelane keda nunnutada.
meie pesamuna
Järgmise sündmusena saime me käija pulmas, nimelt Sandra ja Elmo tahtsid omale ühist nime saada ja nii see ka siis tuli.Pulm ise oli väga kaunis ja Lääsid nägid samuti väga ilusad välja!
Aga muidugi ei puudunud ka meil üks vahva pidu enne kui Sandra ikka tegelt ka mehele läks, niisiis oli meil enne pulmi  üks vahva tüdrukuteõhtu! 
Aga siiski palju armastust ja edu Lääsidele! Ja et Emiiliale ka palju õdesid ja vendi tuleks! :P
ja nii see õhtu alguse saigi, Sandra tüdrukuteõhut

Olime viisakad

Ametlikult Lääsidega

See pudel läks mulle maksa 126 eurot. see pudel seisab siiani!
Aga peale seda sai mul härra aastake jälle vanemaks, aga no sellegipoolest aina ilusamaks ta muutub. Meil oli vahva teemaline pidu, ehk siis kõik loomad said kokku ja tehti pulli,oli üks väga vinge õhtu!
eks see issanda loomaaed olegi kirju

Erkid!
Kui nüüd edasi liikuda, siis jõuan sinnamaani kus saabus Meil sünnipäev ja saime taaskord aastake vanemaks, milleüle olen ma väga õnnelik. Selleks tähtpäevaks viis mees mind üllatusena Pärnusse imeilusasse hotelli õhtustama ja tähistama! Olen niii õnnelik et mul on nii imeline mees nagu seda on minu Mart! Minu üks ja ainus!
Paradiiiiiiiiiiis

Kõik oli niiniii iluuuus
Ja siis hakkasid pihta firma jõulupeod ja nii see detsember meil kätte jõudis ja sain ka mina aastake jälle vanemaks, ehk siis 20 tuli nagu niuhti platsi. Ka see õhtu oli tore, plaanid olid sellega küll teised,aga no alati ei lähegi asjad ju plaanipäraselt. Aitähh !

väike jõulupidu oli.
Ja nüüd siis hakkavad peredega jõulumaratonid pihta, aga mina otsustasin haigeks hoopis jääda. See küll ei kõla nagu plaan. Loodan et saan terveks ja saan siiski osaleda jõuluõhtutel koos teistega.
Seniks teile kõigile soovin ma: 
ilusaid ja rahulike jõule! Hoidke teineteist ning ärge unustage oma lähedasi!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar